• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fashion Marketing in Emerging Economies Volume II: South American, Asian and African Perspectives

    Fashion Marketing in Emerging Economies Volume II by Brooksworth, Frederica; Mogaji, Emmanuel; Bosah, Genevieve;

    South American, Asian and African Perspectives

    Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. december 13.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031070808
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031070778
    • Terjedelem289 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 400 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 289 p. 3 illus. Illustrations, black & white
    • 520

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book provides and sheds light on insights, challenges, and opportunities to support the development and economic growth of the fashion industries within emerging markets. The fashion industry is growing rapidly in emerging markets; fashion marketers and retailers are increasingly becoming aware of the benefits of this market and are forced to seek their future growth potentials in this part of the world; in addition, marketing strategies, tools and technologies have also evolved.

    With a growing demand for additional research, information, recommendations and insight from practitioners, entrepreneurs, students, and academics, contributing authors use multiple methods and theories to uncover, analyse, demonstrate, and present the facts in their chapters and provide integrated guideposts for future research. This book is intended to satisfy the needs of stakeholders in the quest for practical insights into fashion marketing in emerging economies, especially in South America, Asia and Africa.

    It offers timely information on growing areas such as sustainability, digital platforms, supply chain and logistics and provides a good insight for anyone seeking to explore opportunities in emerging market economies. The book offers a much needed resource for students, scholars and practitioners.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section 1 - An Introduction.- Chapter 1: Fashion Marketing in Emerging Economies Volume II: South American, Asian and African perspectives.- Section 2 - Fashion Marketing in Emerging Economies: South American and Asian Perspectives.- Chapter 2: Fashioning the future generation: Generation Z Indian consumers’ attitudes towards Western and Indian Fashion.- Chapter 3: A Closer Look at the Menswear Market in Brazil.- Chapter 4: The power of neuromarketing: taking luxury fashion marketing in Southeast Asia markets to a whole new level.- Chapter 5: Afloat in a changing COVID-19 world: The rise of artisanal fashion in India for brand story relevance in challenging times.- Section 3 - Fashion Marketing in Emerging Economies: African Perspectives.- Chapter 6: Towards Understanding how Nigerian Fashion brands Influence Customer Purchasing Behaviour. A case study of Nigerian Fashion Brands.- Chapter 7: South Africa: A Snapshot of Contemporary Fashion Retail.- Chapter 8: The Rise of Female Empowerment in Egypt: The Fashion Psychology behind their Attire and Armour.- Chapter 9: Fashion Analytics in Africa & Middle East: Strategies, Tools and, Insights for Fashion Brands.- Section 4 - Conclusion.- Chapter 10: South American, Asian and African Perspectives in Fashion Marketing: Conclusion and Research Agenda.



    Több