• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives

    Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I by Brooksworth, Frederica; Mogaji, Emmanuel; Bosah, Genevieve;

    Brand, Consumer and Sustainability Perspectives

    Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 181.89
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
      • Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)

    75 438 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2022. december 7.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031073250
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem281 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 514 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 281 p. 31 illus. Illustrations, black & white
    • 418

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Over the past few decades emerging markets have experienced an increased share of global manufacturing service within the fashion industry, coupled with an increasing market share, particularly for women’s mid-market apparel. In order for fashion firms to succeed in these markets it is crucial to gain an understanding of the state of the industry, macro-environmental factors, traditions and religious beliefs. A one-size-fits-all approach to global fashion marketing strategy now requires a step-change; fashion firms require dedicated strategies which fit the need of the fashion brands that are operating or seeking to operate within emerging markets.

    In this contributed volume, authors shed light on fashion marketing strategy for emerging economies and recognise these markets as major growth centres. Chapters explore core topics such as brand management, sustainability, digital marketing, analytics and data science. Covering a wide range of emerging markets, chaptersprovide case studies from China, India, Ethiopia, Romania, Turkey, Brazil and Nigeria, among others.

    This book responds to the growing demand for research, information, recommendations and insight from practitioners, entrepreneurs and academics who are eager to understand marketing strategies, tools and technologies that will work within this unique industry.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    INTRODUCTION.- 1. Fashion in Emerging Markets - Emerging Market Marketplace - The Fashion System.- THEME 1: BRAND MANAGEMENT AND MARKETING.- 2. Branding.- 3. Digital Marketing.- 4. Public Relations, Advertising & Communications.- THEME 2: CONSUMER ENGAGEMENT AND RESEARCH.- 5. Consumer Psychology & Neuromarketing.- 6.- Data Science and Analytics in Marketing in New Role in Fashion.- 7. Research, Planning & Strategy.- 8. Trend Forecasting.- THEME 3: SUSTAINABLE DISTRIBUTION AND MARKETING.- 9. Sustainability and the Supply Chain.- 10. Events and Experiences.- 11. Distribution Channels.- CONCLUSION.- 12. The Future of Fashion Marketing.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives

    Leisure and Tourism Landscapes: Social and Cultural Geographies

    Aitchison, Cara; MacLeod, Nicola E.; Macleod, Nicola E;

    27 226 Ft

    21 781 Ft

    Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives

    Regional Landscapes of the US and Canada

    Birdsall, Stephen S.; Palka, Eugene; Malinowski, Jon;

    42 495 Ft

    38 246 Ft

    Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives

    Gregory Benford

    Slusser, George;

    9 072 Ft

    8 165 Ft

    next