• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Family Business in Gulf Cooperation Council Countries

    Family Business in Gulf Cooperation Council Countries by Ramadani, Veland; Aloulou, Wassim J.; Zainal, Mohammad;

    Sorozatcím: Contributions to Management Science;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)

    62 125 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. november 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031172649
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031172618
    • Terjedelem156 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 272 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 156 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 511

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This volume represents a comprehensive state-of-the-art picture of family business and entrepreneurship issues in countries belonging to the Gulf Cooperation Council. It provides major theoretical and empirical evidence which depicts the current processes in each GCC country including problems, faced by family business owners and entrepreneurs, such as succession, financial constraints, and conflicts. The chapters offer recommendations to policy makers on how to improve the general business environment and encourage potential investors, researchers, academicians, and professionals to be more involved in the region. The book is an outcome of a long-lasting endeavor and includes contributions from highly reputed authors and experts from the region and abroad.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Family business in Gulf Cooperation Council Countries: Introductory aspects.- Family business in Bahrain.- Family business in Kuwait.- Family business in Qatar.- Family business in Oman.- Family business in Saudi Arabia.- Family business in the United Arab Emirates.- Family business in Gulf Cooperation Council Countries: Towards the future.

    Több