• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Extension and teaching in the Pedagogy course: (im)possible articulations: Case study

    Extension and teaching in the Pedagogy course: (im)possible articulations by Kaufmann, Karen Elisa;

    Case study

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)

    22 769 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Our Knowledge Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9786206020530
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem72 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 425

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This qualitative research sought, through interviews and document analysis to investigate the articulation of teaching with the extension in the Pedagogy course of the university in question. The direct contact with five educators, two of them active and three not participating in extension projects, gave rise to two categories of analysis: concept of extension and indissociability. From them, it could be observed that thinking about inseparability may be linked to the epistemological model present in the teaching action, i.e., in the way teachers perceive the construction of the students' knowledge and direct their classes is implied the possibility or not of articulating extensionist practices with teaching practices. It was also observed that the extensionist teacher is closer to what is desired regarding the articulation of teaching with the extension, since he or she goes through a specific training on extension, which may be indicative of the need for a training that permeates the entire university faculty.

    Több