Event Audiences and Expectations
Sorozatcím: Routledge Advances in Event Research Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 47.99
-
22 927 Ft (21 835 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 585 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 341 Ft (17 468 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 927 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2017. május 25.
- ISBN 9781138081987
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem184 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 16 Illustrations, black & white; 8 Halftones, black & white; 8 Line drawings, black & white; 7 Tables, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Event Audiences and Expectations for the first time examines why people participate in festivals and events, the types of events which stimulate participation, and the fanatical antics of fans who become involved in these events. By doing so the book offers significant insight into how event managers can entice and manage participant expectations as well as manage audience involvement.
The book is based on primary research using participant observation, as well as in-depth interviews with event participants, event managers and government officials involved in over 50 international events to gain new perspectives into audience behaviour and participatory events. Using numerous international case studies and examples, the book offers a comprehensive outline of the reasons why people participate in festivals and events, the social world that reinforces their behaviours, and strategies that can be used to ensure future successful participatory events.
This thought-provoking and original volume will be valuable reading for students, researchers, events managers and tourism and community planners at all levels of government.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Event Audiences 2.Theoretical perspectives – psycho/social theory for event audiences 3.Theoretical Perspectives – Leisure, Travel and Consumer Behaviour 4. Events and their Audiences 5. Serious and Casual Participation 6. Managing Audience Behaviour 7. Managing Event Networks 8. Marketing Events to Audiences 9. Government policy and public participation 10. Implications and new research
Több