Ethics to Business, Profitability and, Sustainability in Africa:
"Impacts and Consequences" A Theoretical and Empirical Study of Ethics within Management
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.90
-
22 769 Ft (21 685 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 138 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 631 Ft (20 601 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 769 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2020. január 1.
- ISBN 9786202795845
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem92 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 25
Kategóriák
Hosszú leírás:
The human work force being the engine room of every organization, stress the fact that their behaviours must be monitored closely and therefore this study is aimed at hitting the ethical behaviour of employees and how they affect the main goals of every business. Every company has spoken and unspoken rules about how to act within a company environment. Given lucid explanations about what is okay and what is not okay, this includes behaviour towards other employees, customers and the public. Sometimes these guidelines are different for different companies, in this study we also draw lines between why employees behave the way they do within the organization even if these spoken and unspoken rules are in place and why some organizations do what they do within the environment they operate in.In business, there are many different people you have to answer to: customers, shareholders, clients and other stakeholders with the prevention of conflicts of interest, the only way of treating each group accordingly and not put your business in risk is to act ethically in all activities and dealings.
Több
Urbanografien: Stadtforschung in Kunst, Architektur und Theorie
16 175 Ft
15 366 Ft