• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Engaging with Ethics in Multilingual Learning Communities: Power Relations in Learning Communities

    Engaging with Ethics in Multilingual Learning Communities by Austin, Theresa; Çelebi, Hatice;

    Power Relations in Learning Communities

    Sorozatcím: Critical Approaches in Applied Linguistics [CRITAL]; 2;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 149.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 191 Ft (59 230 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 3 110 Ft off)
      • Kedvezményes ár 59 082 Ft (56 269 Ft + 5% áfa)

    62 191 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2025. november 3.

    • ISBN 9783110756050
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem350 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 Illustrations, color; 5 Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This volume examines ethical tensions in multilingual education by centering personal narratives from educators, and researchers across diverse contexts. It invites the reader to question whose voices are heard or silenced, how power is negotiated or ignored, and who is included or excluded in language learning spaces. Uniquely grounded in lived experiences, the book offers a rare window into the everyday ethical dilemmas of language education and encourages readers to critically reflect on justice, agency, and responsibility. It is an essential resource for educators, researchers, and policymakers committed to equity and ethical professional development.

    Több