• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Essentials of Health Promotion

    Essentials of Health Promotion by Woodall, James; Cross, Ruth;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 104.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 937 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 749 Ft (37 856 Ft + 5% áfa)

    49 686 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2021. november 2.

    • ISBN 9781526496249
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem352 oldal
    • Méret 242x170 mm
    • Nyelv angol
    • 209

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A complete overview of the subject setting out the what, why, when, who, where and how of health promotion containing 20 bite-sized chapters that answer all the common questions.

    Több

    Hosszú leírás:

    A complete one-stop-shop for any student of health promotion.  

    How to improve and protect public health is one of the biggest questions facing the 21st century and this book exists to help tackle it head on. Setting out the What, Why, When, Who, Where and How of health promotion across 20 bite-sized chapters. It explores the full range of theories, context and strategies that influence contemporary health promotion. 

    Key features:

    Comprehensive coverage: all facets of health promotion introduced and explained

    Combines the theoretical with the practical: knowledge blended with the key skills and attributes needed for effective health promotion

    Extensive range of global case studies: read about the enormous range of possibilities and creative ways health promotion can be achieved

    This is the ideal textbook for any undergraduate or pre-registration student starting their health promotion or public health journey. It  provides a complete package of information that will lay the groundwork for your learning and future practice and will help you succeed with assignments, essays and exams.



    An invaluable text for pre-registration or undergraduate students. It includes key health promotion theory, roles and excellent case studies. Very accessible and easy to read. Written by international experts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 - What is ‘health’?
    Chapter 2 - Health promotion: an historical overview
    Chapter 3 - Health Promotion Approaches
    Chapter 4 - The role of health promotion in tackling contemporary health challenges
    Chapter 5 - Inequalities in health
    Chapter 6 - The importance of health promotion values
    Chapter 7 - Assessing Health Needs: Principles and Practice
    Chapter 8 - Valuing Lay Perspectives
    Chapter 9 - Understanding epidemiology and health profiling
    Chapter 10 - The role of the individual
    Chapter 11 - The role of the state
    Chapter 12 - Partnership working
    Chapter 13 - Settings approach: overarching theory
    Chapter 14 - Healthy settings in action
    Chapter 15 - Virtual settings for health
    Chapter 16 - Professional competencies and core skills
    Chapter 17 - Searching and appraising the evidence
    Chapter 18 - Planning and designing health promotion programmes
    Chapter 19 - Health promotion research and evaluation
    Chapter 20 - Communicating effectively

    Több
    Mostanában megtekintett