Entrepreneurship in South America
Context, Diversity, Constraints, Opportunities and Prospects
Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 117.69
-
48 811 Ft (46 487 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 762 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
48 811 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. június 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030970598
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem257 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 576 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 257 p. 137 illus. Illustrations, black & white 273
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book reveals a variety of issues facing entrepreneurs, SMEs, and entrepreneurship development across South America. The authors recognize that when it comes to entrepreneurship, not one size fits all. Therefore, this book has been designed to help business students understand the context of the enterprise. It highlights how countries differ in their scope of entrepreneurship, and how entrepreneurs are impacted by these differences. Each chapter is dedicated to a respective country and describes the status quo, challenges and prospects for entrepreneurship there. Specifically, the book helps students understand the nature of entrepreneurship in Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, French Guiana, Guyana, Paraguay, Peru, Surinam, Uruguay and Venezuela.
Tartalomjegyzék:
Introduction to Entrepreneurship in South America.- Entrepreneurship in Argentina.- Entrepreneurship in Bolivia.- Entrepreneurship in Brazil.- Entrepreneurship in Chile.- Entrepreneurship in Colombia.- Entrepreneurship in Ecuador.- Entrepreneurship in French Guiana.- Entrepreneurship in Guyana.- Entrepreneurship in Paraguay.- Entrepreneurship in Peru.- Entrepreneurship in Suriname.- Entrepreneurship in Uruguay.- Entrepreneurship in Venezuela.- Shadow Banking Services for Entrepreneurs.
Több
Erfolgsfaktoren des Marketing
8 212 Ft