Entrepreneurial Motivations
Strategies, Opportunities and Decisions
Sorozatcím: International Studies in Entrepreneurship; 57;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. június 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031544347
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem203 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 203 p. 229 illus., 220 illus. in color. Illustrations, black & white 567
Kategóriák
Hosszú leírás:
Entrepreneurship depends on the decisions that people make about how to undertake that process; however, in recent years, entrepreneurship research has focused largely on the environmental characteristics influencing firm founding and the characteristics of entrepreneurial opportunities, ignoring the role of human agency. This book, therefore, focuses on how human motivations influence the entrepreneurial process. It argues that the attributes of people making decisions about the entrepreneurial process influence the decisions that they make. The book particularly investigates whether entrepreneurial role models, social valuation of entrepreneurship, perceived knowledge of entrepreneurial support and barriers to starting a business, entrepreneurial intention, and its determinants are related to entrepreneurial motivation.
Featuring case studies that analyze the motivations that researchers have suggested should influence the entrepreneurial process, this book is beneficial to students, scholars, and practitioners in entrepreneurship.
TöbbTartalomjegyzék:
Dante in Love
28 665 Ft
25 799 Ft