• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Emergent Computer Literacy: A Developmental Perspective

    Emergent Computer Literacy by Robinson, Helen Mele;

    A Developmental Perspective

    Sorozatcím: Routledge Research in Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 271 Ft (25 020 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 254 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 017 Ft (20 016 Ft + 5% áfa)

    26 271 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Robinson adds exceptional insight into how children become literate in a technological society and offers necessary tools for researchers and academics to understand how young children interact with computers both at home and in a school setting.

    Több

    Hosszú leírás:

    The United States is currently grappling with how to prepare our students to be computer literate citizens in the competitive technological world we live in. Understanding how children develop computer knowledge, and the ways that adults are able to guide their computer learning experiences, is a vital task facing parents and educators. This groundbreaking book is an attempt to fill a gap in current understanding of how we become computer literate and proposes a theory of how computer literacy skills emerge in computer users.



    A Choice Outstanding Book of 2009


    "The book is essential for anyone studying literacy or looking for suggestions on curricular inclusion of computer literacy. Quantitative and qualitative researchers will find this book valuable for the design and execution of the study. Robinson’s text is incisive and most immediately complementary to scholarship in education, English, psychology, sociology and information science... Highly recommended."—L.H. Taylor Jr., Choice (2009), Vol. 46, No. 11


    "Emergent Computer Literacy is an admirably concise study with a number of important implications for future research on children and computer literacy in the "information age". The book will enlighten both researchers and parents alike and ask them to reconsider the development of their children and their assimilation into a technologically driven society. I recommend this book to researchers and also parents as an important starting point to consider the role of the new digital literacies affecting children’s education around the world."--Jeremy White, International Journal of Emerging Technologies and Society ( 2009), Vol. 7, No. 2

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. Review of Related Research and Literature  3. Research Study  4. Research Findings  5. Research Implications  6. Supporting Early Computer Literacy Development  7. Summary, Issues, And Future Research.  Epilogue

    Több