• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Edward Albee's Who's Afraid of Virginia Woolf?

    Edward Albee's Who's Afraid of Virginia Woolf? by Bennett, Michael Y.;

    Sorozatcím: The Fourth Wall;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 11.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        5 728 Ft (5 455 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 146 Ft off)
      • Kedvezményes ár 4 582 Ft (4 364 Ft + 5% áfa)

    5 728 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Edward Albee’s Who’s Afraid of Virginia Woolf? shocked audiences and critics alike with its assault on decorum. At base though, the play is simply a love story: an examination of a long wedded life, filled with the hopes, dreams, disappointments, and pain that accompany the passing of many years together.

    Több

    Hosszú leírás:

    Edward Albee’s Who’s Afraid of Virginia Woolf? shocked audiences and critics alike with its assault on decorum. At base though, the play is simply a love story: an examination of a long-wedded life, filled with the hopes, dreams, disappointments, and pain that accompany the passing of many years together.


    While the ethos of the play is tragicomic, it is the anachronistic, melodramatic secret object—the nonexistent "son"—that upends the audience’s sense of theatrical normalcy. The mean and vulgar bile spewed among the characters hides these elements, making it feel like something entirely "new."


    As Michael Y. Bennett reveals, the play is the same emperor, just wearing new clothes. In short, it is straight out of the grand tradition of living room drama: Ibsen, Chekhov, Glaspell, Hellmann, O’Neill, Wilder, Miller, Williams, and Albee.


    Több

    Tartalomjegyzék:


    Acknowledgments



     


    CHAPTER 1: The Play’s Contexts


    CHAPTER 2: The Play in Retrospect: Seeing the "New" as "Old"


    CHAPTER 3: The Play and Players


    CHAPTER 4: The Play’s Legacy



     


    NOTES


    BIBLIOGRAPHY

    Több