Educational Commons
Democratic Values, Social Justice and Inclusion in Education
Sorozatcím: UNIPA Springer Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. április 10.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031518362
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem255 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 255 p. 17 illus., 14 illus. in color. Illustrations, black & white 552
Kategóriák
Hosszú leírás:
This open access book presents the final findings from the case studies developed within the Horizon 2020 SMOOTH project Educational Spaces. Passing through Enclosures and Reversing Inequalities through Educational Commons. The overall objective of the project was to understand, develop, and accelerate the potential impact of education on reversing inequalities for active social inclusion of children and young people at risk in Europe, through introducing the emergent paradigm of the “commons” as an alternative value and action system in the field of education (preschools, schools, and after-school programs). SMOOTH critically draws out the implications of the commons for refiguring education and for social change in general, on a footing of equality, sharing, participation, togetherness, caring, and freedom. Universities, research laboratories, municipalities, NGOs, museums, and youth organizations, in different European countries, have worked together to achieve the aboveaim involving almost 200 educators and teachers, and 800 children, and providing interesting insights and suggestions on how to implement educational commons in many different educational contexts. The target audience comprises policymakers and education leaders, students from Education and Communication degrees, researchers, and educators from both formal and non-formal educational contexts.
Több
Tartalomjegyzék:
From Crisis to Commons? Exploring the Potential of the Commons via Two Secondary Education Case Studies in Flanders.- Children and Adults Explore Human Beings’ Place in Nature and Culture: A Swedish Case Study of Early Childhood Commons for More Equal and Inclusive Education.- Media Education and Educational Commons for Youth Civic Engagement. A Case Study from Italy.- The Challenges of Children’s Participation, Sharing, Collaboration, and Care in Non-formal Education Contexts-Insights from the SMOOTH Project.- Stunt Scooter and Educational Commons – A German Case Study.- Young People in Vulnerable Contexts: Shaping Collective Views through Media and Educational Commons.- Agüita: Educational Commons, Arts and well-being.- Educational Commons in Art Museums.- Democratic Nowtopias from the Educational Commonsverse in Greece.- In Children, Citizenship, and Commons: Insights from Three Case Studies in Lisbon on the 3 Case studies.- Commoning for Social Justice: Redistribution, Recognition, and Participation in two Learning Environments.- Transformative Commons and Education in Greece. Τhree case studies.
Proceedings of the Boston Area Colloquium in Ancient Philosophy: Volume VIII (1992)
49 355 Ft
45 407 Ft