Disciplining the Arts
Teaching Entrepreneurship in Context
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 71.00
-
33 920 Ft (32 305 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 784 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 136 Ft (25 844 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
33 920 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2010. december 16.
- ISBN 9781607091998
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem198 oldal
- Méret 242.57x162.81x19.812 mm
- Súly 474 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Increasingly, the availability of entrepreneurship education is becoming a factor in college choice as fine arts students demand training that helps them create an arts-based career after graduation. For too long, the arts academy has ignored the long-term career outcomes of its graduates and has only recently begun to meaningfully address how students can earn a living as working artists and arts entrepreneurs. Written to address this challenge, Disciplining the Arts explores the policy, programming, and curricular issues in the emerging field of arts entrepreneurship. By articulating the need, purpose and outcomes for arts entrepreneurship education, listening to graduates and identifying models, this essay collection begins an important conversation on preparing students for arts self-employment.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction: Articulating Need and Developing Policy
2 1. Some Immodest Proposals (and Hunches) for Conservatory Education
3 2. Why Music Entrepreneurship and Why in College Music Training?
4 3. Disciplining Arts Entrepreneurship Education: A Call to Action
5 4. Art and Innovation: Claiming a New and Larger Role in the Modern Academy
6 5. Can Too Many Know Too Much?: The Ethics of Education In Music Entrepreneurship
7 6. An Overnight Success in Only 20 Short Years: A Commentary from the Green Room
8 7. Venturing Outward: A Graduate Student Advocates for the Study of Arts Entrepreneurship
9 8. Teaching Entrepreneurship by Conservatory Methods
10 9. Making the Connections: Music Education and Arts Entrepreneurship
11 10. The Compleat Pianist: Leveraging Entrepreneurial Mentorship to Foster a Renewed Vision of Piano Pedagogy
12 11. Entrepreneurial Thinking in the P-12 Music Classroom: Examining the Relevancy of 21st Century Music Education and its Potential to Meet the Needs of Students, Communities and the Creative Economy
13 12. Music and Entrepreneurship in the Liberal Arts: A Model for an Interdisciplinary Minor to Augment Current Music Curricula
14 13. Entrepreneurship and Career Services in Context: Issues, Challenges, and Strategies
15 14. I'mART: A Framework for Artists to Evaluate Opportunities
16 15. The Importance of Case Studies in Arts Entrepreneurship Curricula
17 16. Real World Musicology: Integrating Entrepreneurship throughout the Music Curriculum and Beyond
18 17. So, What's the Point?: An Introductory Discussion on the Desired Outcomes of Arts Entrepreneurship Education