Digital Transformation of Malaysian Small and Medium Enterprises
Sorozatcím: Emerald Points;
- Kiadói listaár GBP 45.00
-
21 498 Ft (20 475 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
21 498 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Emerald Publishing Limited
- Megjelenés dátuma 2025. január 28.
- ISBN 9781836621690
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 229x152x12 mm
- Súly 308 g
- Nyelv angol 633
Kategóriák
Rövid leírás:
Digital Transformation of Malaysian Small and Medium Enterprises explores the factors influencing digital transformation in Malaysian SMEs, focusing on both internal and external aspects. Chapters delve into organizational, technological, and environmental factors that play a crucial role in SMEs’ digital journey.
TöbbHosszú leírás:
Digital transformation entails utilizing emerging technology to enhance operational effectiveness, generate novel offerings, and expand consumer reach, including both local and global markets. It enables small and medium-sized enterprises (SMEs) to compete effectively, adjust to evolving market conditions, and prosper in the digital era, but there are unique characteristics to SMEs that raise challenges in this transformation.
Digital Transformation of Malaysian Small and Medium Enterprises explores the factors influencing digital transformation in Malaysian SMEs, focusing on both internal and external aspects. Chapters delve into organizational, technological, and environmental factors that play a crucial role in SMEs’ digital journey. By understanding these drivers, policymakers, government bodies, and industries can accelerate the adoption of digital technologies, directly impacting SME growth and relevance in the evolving marketplace.
Digital Transformation of Malaysian Small and Medium Enterprises is an invaluable resource for scholars, practitioners, policymakers, and everyone involved in SMEs' digital transformation path. It provides a thorough overview of the concepts, challenges, and opportunities surrounding this essential activity in Malaysia.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1. Empowering Malaysian SMEs: Navigating Digital Transformation for Growth and Competitiveness
Chapter 2. The Importance of SME’s Digital Transformation in Promoting the Malaysian Economy
Chapter 3. Impact of Digital Transformation on Business Functional Areas of SMEs
Chapter 4. Digital Transformation Issues and Challenges: Solutions for Malaysian SMEs
Chapter 5. Nurturing Future Workforce: Enhancing SME’s Readiness for Digital Transformation in Malaysia
Chapter 6. Digital Future of SMEs: Towards Successful Digital Transformation