Digital Service Delivery in Africa
Platforms and Practices
Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 171.19
-
71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
- Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 001 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. február 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030839116
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030839086
- Terjedelem355 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 496 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 355 p. 13 illus., 10 illus. in color. Illustrations, black & white 436
Kategóriák
Hosszú leírás:
The dynamics of the world’s pervasive digital technologies is transforming organisations and enabling enterprises to create sustainable competitive advantage. This presents huge economic opportunities for Africa. This book responds to the need for African enterprises and organisations—particularly those in the service sector—to fully exploit the inherent potential in digital platforms by putting in place processes to respond effectively to changing consumer demands. Digital service delivery is conceptualised as a key driver of effective management and service delivery across the value chain of businesses. The authors offer insights into the opportunities, drivers, structures, and models of digital service delivery specific to the African context, using case studies and country-based themes that highlight how the adoption of digital platforms and practices can transform service delivery for value-creation. The book examines the scope and applications of digital businesses, emphasising the emergence, value-creation, and strategic implications for Africa’s private and public enterprises. Students, entrepreneurs, IT innovators, academics, and policymakers will gain a greater understanding of how digitalisation is shaping consumer expectations, industry practices, and service delivery in Africa.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1. Digital Service Delivery - Introduction and the African Context.- Chapter 1. Digital Service Delivery in Africa- An Introduction (by Ogechi Adeola, Jude N. Edeh, Robert E. Hinson and Fulufhelo Netswera) .- Chapter 2. Digital Channels Catalysing Businesses in Fast Expanding African markets (by Esi Elliot, Robert E. Hinson, Anthony Annan and Martin J. Eppler) .- Chapter 3. The Role of African Founded Businesses in expanding the digital economy (by Ebimo Amungo) .- Chapter 4. Customer Relationship Management and Business Performance: Do Digital Platform capabilities matter? (by Jude N. Edeh) .- Chapter 5. Digital Supply Chain and Logistics in Africa (by Marvel Ogah and Raymond Onuoha) .- Part II. Country- Based Themes and Practices.- Chapter 6. Digital Entrepreneurship in Africa: Case studies of Nigeria and South Sudan (by Itoro Emembolu, Charles Emembolu, Olumide Aderinwale and Emmanuel Lobijo) .- Chapter 7. Digital Stokvel for Entrepreneurship Promotion in South Africa: Merits and Demerits (by Ishmael Iwara) .- Chapter 8. Banking the Cocoa Farmer in Ghana: The Role of Mobile Technology (by Robert Ebo Hinson and Louis Numelio Tettey) .- Chapter 9. Strategy in Digital Business – The East African Perspective by Paul Katuse.- Chapter 10. Digitalisation and Public Sector Service Delivery in Kenya (by Abel Kinoti Meru and Mary Wanjiru Kinoti) .- Part 3. Recommendations for Skill Requirements in Digital Service Delivery.- Chapter 11. Digital Skills and Strategic Postures: Insights from African Entrepreneurs (by Nasiru Taura) .- Chapter 12. Developing and Managing Skills and Competencies for Digital Business in Africa (by Isaiah Adisa and Ogechi Adeola) .- Chapter 13. Virtual Teams: The New Work Norm for the Post Covid-19 Era (by Abdullah Promise Opute) .- Chapter 14. Netiquette: Towards Digital Etiquette in Africa (by J. N. Halm).
Több
Leapfrog Rhyme Time: Ruth Tells the Truth
4 294 Ft
3 650 Ft
7. Schuljahr, Schülerbuch
6 615 Ft
Big Trouble in Little China Vol. 3
6 205 Ft
5 275 Ft