• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Digital Marketing by Kollmann, Tobias; Köhler, Richard; Diller, Hermann;

    Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Sorozatcím: Kohlhammer Edition Marketing;

      • Kiadói listaár EUR 44.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 249 Ft (17 380 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3. Aufl.
    • Kiadó Kohlhammer
    • Megjelenés dátuma 2019. november 6.

    • ISBN 9783170370029
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem356 oldal
    • Méret 234x154x17 mm
    • Súly 524 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 145 Abb.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Competition on digital networks and the increasing consumer use of online media have long since been forcing companies to consider strategic and operational measures involving online marketing. This textbook (entitled Online Marketing prior to this new edition) deals with the foundations, functions and mechanisms of sales policy tools that use electronic information technologies. This third edition will deal with new forms of social media marketing (e.g. influencer marketing, live stories, messenger marketing) that are emerging from the comprehensive digitization of the economy. However, other developments such as the General Data Protection Regulation (GDPR), user experience, dynamic pricing, predictive analytics and many other topics as well are also considered.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Kollmann, Tobias; , Köhler, Richard; Diller, Hermann; (ed.)

    18 249 Ft

    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    T-Cell Paradigms in Parasitic and Bacterial Infections

    Kaufmann, Stefan H.E.; (ed.)

    35 481 Ft

    32 643 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Environmental Histories of the First World War

    Tucker, Richard P.; Keller, Tait; McNeill, J. R.;(ed.)

    42 042 Ft

    33 634 Ft

    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Phänomenologische Werkstatt: Teilband 3: Letzte phänomenologische Darstellung: die "Krisis"-Problematik

    Fink, Eugen; Fink, Eugen; , Bruzina, Ronald; Bruzina, Ronald; van Kerckhoven, Guy;(ed.)

    61 797 Ft

    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Addressing the U.S. Government's

    Miller, Monica K; Pettis, Clare T; (ed.)

    101 755 Ft

    91 580 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

    Crime Fiction and Missing Persons Appeals to the Public

    Boucher, Abigail; Grant, Tim; Jenkin-Smith, Daniel; Powell, Emily

    17 747 Ft

    14 198 Ft

    next