• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns by Knight, Hanne; Vorster Larsen, Lizette; Vorster Larsen, Lizette;

    Design, Implement and Measure Effective Campaigns

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 68.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 487 Ft (30 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 249 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 238 Ft (27 846 Ft + 5% áfa)

    32 487 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2026. január 3.

    • ISBN 9781398624740
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem440 oldal
    • Méret 234x156x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook will show students how to develop, implement and evaluate effective digital marketing with coverage of the latest trends and considerations including AI and sustainability.

    Több

    Hosszú leírás:

    Learn how to create effective digital marketing campaigns, analyse competitor behaviour and implement strategies in a responsible way with the 2nd edition of this textbook for undergraduate and postgraduate students.

    Digital Marketing in Practice balances step-by-step practical coverage with academic theoretical context throughout to offer a definitive and easy-to-understand resource. Exploring key definitions and best-practice for tools, channels and platforms including SEO, social media marketing, email marketing and online advertising, it shows how to create plans and set objectives, design digital marketing campaigns and evaluate their success for improvement.

    Features include:
    - New chapters on AI in digital marketing, phygital and experiential marketing
    - Guidance on incorporating accountability, inclusivity and meaningful sustainability messaging
    - New and extended material on advergaming, deinfluencing and accessibility in website design
    - Interviews with industry professionals and real-world examples from PureSEO and the Met Office
    - Boxes of key-terms, how-to guides, check lists and critical thought pieces

    It is supported by online resources of lecture slides, self-test questions, group activities, worksheets, additional interactive examples and further resource links.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Tuberculosis Control in Migrating Population

    Yu, Wei-ye; Lu, Pu-Xuan; Tan, Wei-guo

    39 936 Ft

    31 949 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Stravinsky in Context

    Griffiths, Graham; (ed.)

    12 421 Ft

    9 937 Ft

    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Ex Machina Compendium Two

    Vaughan, Brian K.

    21 101 Ft

    19 413 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Content-Based Teaching of Russian as a Foreign Language

    Merrill, Jason; Makarova, Olga; Nuss, Svetlana V.; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Sensors and Systems for Space Applications VII

    Pham, Khanh; Cox, Joseph; (ed.)

    38 571 Ft

    35 486 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Smart Technologies in Data Science and Communication: Proceedings of SMART-DSC 2021

    Saha, Sanjoy Kumar; Pang, Paul S.; Bhattacharyya, Debnath

    88 752 Ft

    71 002 Ft

    next