• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns by Knight, Hanne; Vorster Larsen, Lizette; Vorster Larsen, Lizette;

    Design, Implement and Measure Effective Campaigns

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 105 Ft (18 195 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 911 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 194 Ft (16 376 Ft + 5% áfa)

    19 105 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2026. január 3.

    • ISBN 9781398624726
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem440 oldal
    • Méret 240x170x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook will show students how to develop, implement and evaluate effective digital marketing with coverage of the latest trends and considerations including AI and sustainability.

    Több

    Hosszú leírás:

    Learn how to create effective digital marketing campaigns, analyse competitor behaviour and implement strategies in a responsible way with the 2nd edition of this textbook for undergraduate and postgraduate students.

    Digital Marketing in Practice balances step-by-step practical coverage with academic theoretical context throughout to offer a definitive and easy-to-understand resource. Exploring key definitions and best-practice for tools, channels and platforms including SEO, social media marketing, email marketing and online advertising, it shows how to create plans and set objectives, design digital marketing campaigns and evaluate their success for improvement.

    Features include:
    - New chapters on AI in digital marketing, phygital and experiential marketing
    - Guidance on incorporating accountability, inclusivity and meaningful sustainability messaging
    - New and extended material on advergaming, deinfluencing and accessibility in website design
    - Interviews with industry professionals and real-world examples from PureSEO and the Met Office
    - Boxes of key-terms, how-to guides, check lists and critical thought pieces

    It is supported by online resources of lecture slides, self-test questions, group activities, worksheets, additional interactive examples and further resource links.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    The Cambridge Handbook of Discourse Studies

    De Fina, Anna; Georgakopoulou, Alexandra; (ed.)

    65 929 Ft

    59 337 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    A First Course in Quality Engineering: Integrating Statistical and Management Methods of Quality, Fourth Edition

    Krishnamoorthi, K.S.; Bukkapatnam, Satish T. S.; Krishnamoorthi, V. Ram;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Smart Computing Techniques in Industrial IoT

    Chowdhary, Chiranji Lal; Tripathy, Asis Kumar; Wu, Yulei

    75 438 Ft

    60 351 Ft

    Digital Marketing in Practice – Design, Implement and Measure Effective Campaigns: Design, Implement and Measure Effective Campaigns

    Albert and Jakobiec's Principles and Practice of Ophthalmology: SET

    Albert, Daniel M.; Miller, Joan W.; Azar, Dimitri T.;(ed.)

    5 650 964 Ft

    4 972 849 Ft

    next