• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Die Selbstbildnissammlung der Medici 1650-1723: Frühneuzeitliche Strategien zur Auslotung und Formung von Evidenz

    Die Selbstbildnissammlung der Medici 1650-1723 by Jonietz, Anna Maria;

    Frühneuzeitliche Strategien zur Auslotung und Formung von Evidenz

    Sorozatcím: Ars et Scientia; 32;

      • Kiadói listaár EUR 79.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó De Gruyter
    • Megjelenés dátuma 2025. október 20.

    • ISBN 9783689241216
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem384 oldal
    • Méret 240x170 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 100 col. ill.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The 'Galleria degli Autoritratti' in the Uffizi, Florence, is the largest collection of artists' self-portraits in the world. It was founded in 1650 by Leopoldo de' Medici, and his heir Cosimo III expanded and reorganized it. Assisted by a network of agents and guided by empirical research criteria, the two patrons acquired only genuine self-portraits. The outcome was a unique, special collection closely linked to the epistemological approaches of the 17th century. Anna Maria Jonietz is the first to analyze the art-theoretical and academic-historical aspects of the 'Galleria.' She sheds light on the strategies of showing and convincing and demonstrates how the historical exhibition concept enabled a visual study of art and its history.

    Több