• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Die Rolle der Frau als Konsumentin: Spezielle Marketingtrends (Harvard Business School Press Management Series; Ueberreuter Wirtschaft)

    Die Rolle der Frau als Konsumentin by Bartos, Rena;

    Spezielle Marketingtrends (Harvard Business School Press Management Series; Ueberreuter Wirtschaft)

    Sorozatcím: Manager Magazin Edition;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 50.11
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 783 Ft (19 793 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 039 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 744 Ft (18 803 Ft + 5% áfa)

    20 783 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Ueberreuter
    • Megjelenés dátuma 1991. január 1.

    • ISBN 9783800091324
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem392 oldal
    • Méret 250xx mm
    • Súly 952 g
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák