Die Rolle der Frau als Konsumentin
Spezielle Marketingtrends (Harvard Business School Press Management Series; Ueberreuter Wirtschaft)
Sorozatcím: Manager Magazin Edition;
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 50.11
-
20 783 Ft (19 793 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 039 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 744 Ft (18 803 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 783 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Ueberreuter
- Megjelenés dátuma 1991. január 1.
- ISBN 9783800091324
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem392 oldal
- Méret 250xx mm
- Súly 952 g
- Nyelv német 0
Kategóriák
Die Rolle der Frau als Konsumentin: Spezielle Marketingtrends (Harvard Business School Press Management Series; Ueberreuter Wirtschaft)
20 783 Ft
19 744 Ft