Die Kunst des Computer Game Design
Zur Produktionsästhetik von Computerspielen (1982-1996) im Spiegel der historischen Kunstliteratur
Sorozatcím: Design; 47;
- Kiadói listaár EUR 50.00
-
20 737 Ft (19 750 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
20 737 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó transcript
- Megjelenés dátuma 2023. június 26.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783837648348
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem546 oldal
- Méret 37x157x241 mm
- Súly 958 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 5 SW-Abb., 1 Farbabb. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Ein kunsthistorischer Blick auf die Computer-Game-Designer_innen, die ab 1982 ihre Disziplin, ihr Medium und ihre Rolle im Produktionsprozess bestimmen.
TöbbHosszú leírás:
Was ist die Kunst des Game Design? Wie unterscheidet sie sich von Schriftstellerei oder vom Filmemachen? Welche Aufgaben hat man als Game Designer_in? Und was macht ein gutes Spiel aus? Diesen grundlegenden Fragen widmen sich vor allem Game Designer_innen selbst - auf Konferenzen, in Zeitschriften und Büchern. Björn Blankenheims Studie zeichnet erstmals nach, wie im Zeitraum zwischen 1982 und 1996 Bemühungen einsetzten, den Ort der eigenen Disziplin, das Wesen des eigenen Mediums und die eigene Rolle im Produktionsprozess zu bestimmen. Damit rückt der Anspruch dieser Gründungsepoche in den Mittelpunkt - Game Design als Kunstform etablieren und etwas Neues erschaffen: Real Art through Computer Games.
Besprochen in:
DDCAST - Was ist gut? Design, Kommunikation, Architektur, Folge 172
Több