• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Developing Effective Communications Strategy: A Benefit Segmentation Approach

    Developing Effective Communications Strategy by Haley, Russell I.;

    A Benefit Segmentation Approach

    Sorozatcím: Wiley Series on Marketing Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 64.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 814 Ft (29 347 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 081 Ft off)
      • Kedvezményes ár 27 733 Ft (26 412 Ft + 5% áfa)

    30 814 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Wiley & Sons
    • Megjelenés dátuma 1985. június 12.

    • ISBN 9780471812623
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem510 oldal
    • Méret xx0 mm
    • Súly 907 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Starting with basic principles, this reference and handbook discusses examples of the most advanced models of bacterial infection with regard to their value as paradigms to understand the molecular cross talks between microbes and their host and tissue targets.

    Több

    Hosszú leírás:

    Starting with basic principles, this reference and handbook discusses examples of the most advanced models of bacterial infection with regard to their value as paradigms to understand the molecular cross talks between microbes and their host and tissue targets. It adopts a very forward-looking, advanced approach, placing special emphasis on the main global challenges facing scientists today, such as pathogenicity vs. commensalisms, infections in immunocompromised hosts and species speci?city issues.

    Bacterial Virulence: Basic Principles, Models and Global Approaches is the second title in Wiley-Blackwell's 'Infection Biology Handbook Series'. The first is Aids and Tuberculosis: A Deadly Liaison, edited by two of the most accomplished experts in this area, Prof. Dr. Dr. h.c. Stefan Kaufmann at the Max-Planck Institute for infectious diseases in Berlin, Germany, and Prof. Dr. Bruce Walker, director of the Ragon Institute of MGH, MIT and Harvard in Boston, USA.

    Starting with basic principles, this reference and handbook discusses examples of the most advanced models of bacterial infection with regard to their value as paradigms to understand the molecular cross talks between microbes and their host and tissue targets. It adopts a very forward-looking, advanced approach, placing special emphasis on the main global challenges facing scientists today, such as pathogenicity vs. commensalisms, infections in immunocompromised hosts and species speci?city issues.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Premises of Market Segmentation.


    Models of the Communication Process.


    Measuring Attitudes and Images.


    Constructing an Image Measurement Tool.


    Developing Effective Communications Strategies.


    Conducting Attitude Segmentation Research.


    Benefit Segmentation Premises.


    Benefit Segmentation Methodology.


    Interpreting Segmentation Study Results.


    Presenting Results and Beginning Follow-Through Activities.


    Copy Research Follow-Through.


    Media Planning and Other Forms of Follow-Through.


    Successful Benefit Segmentation Case Histories.


    An Overview of Attitude Segmentation Research.


    Appendixes.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Developing Effective Communications Strategy: A Benefit Segmentation Approach

    Notorious 92, 4th Edition

    Stoner Andrew E.

    8 086 Ft

    7 439 Ft

    Developing Effective Communications Strategy: A Benefit Segmentation Approach

    Indigenous Knowledge and the Environment in Africa and North America

    Gordon, David M.; Krech Iii, Shepard;

    30 576 Ft

    27 518 Ft

    next