Developing Digital Marketing
Relationship Perspectives
- Kiadói listaár GBP 73.99
-
35 348 Ft (33 665 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
35 348 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Emerald Publishing Limited
- Megjelenés dátuma 2021. június 11.
- ISBN 9781800713499
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem224 oldal
- Méret 229x152x16 mm
- Súly 449 g
- Nyelv angol 169
Kategóriák
Rövid leírás:
Developing Digital Marketing: Relationship Perspectives provides a holistic perspective about the role of digital marketing in the global economy, helping readers to understand the shift from traditional marketing to more novel and innovative forms.
TöbbHosszú leírás:
Digital marketing has gained ascendancy as the modern communication method used by most organizations through its ability to transcend geographic restrictions. Developing Digital Marketing: Relationship Perspectives provides a holistic perspective about the role of digital marketing in the global economy. Each chapter offers a different perspective about the importance of digital marketing in the knowledge economy, helping readers to understand the shift from traditional marketing to more novel and innovative forms that are derived from digital marketing functions.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1. The development and current trends of Digital Marketing and Relationship Perspectives in marketing research; Dung Le, Tuyet-Mai Nguyen, Sara Quach, Park Thaichon, and Vanessa Ratten