Delivering Impact with Digital Resources
Planning your strategy in the attention economy
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 72.50
-
34 636 Ft (32 987 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 927 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 709 Ft (26 390 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 636 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Facet Publishing
- Megjelenés dátuma 2020. január 31.
- ISBN 9781856049320
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 33
Kategóriák
Rövid leírás:
This book investigates how digital values affect our lives provides practical guidance for delivering and sustaining value and impact from digital content.
TöbbHosszú leírás:
This book investigates how digital values affect our lives provides practical guidance for delivering and sustaining value and impact from digital content. Our digital presence has the power to change lives and life opportunities. We must understand digital values to consider how our organisational presence within digital cultures can create change and it is through the use of impact assessment that we can then seek to understand how we are fostering such changes with our communities. Delivering Impact with Digital Resources focuses on introducing and defining digital values with a clear argument that revealing and understanding them is a key to success in developing digital content. Coverage includes: the attention economy and cultural economicsthe difference between tangible and intangible benefits and issues around sharing open content as well as the means to understand your digital ecosystem working with stakeholders and delivering on promises implicit in digital resources/activities an exploration of the difference between the attitudes expressed by groups within digital cultures versus the actual behaviours they exhibit using case studies from many sectors and geographies to show how they are explored and applieda guide to using the Balanced Value Impact Model and a wide range of data gathering and evidence based methods. This book will be especially useful for managing digital presences in libraries, archives, galleries and museums including MA and PhD students studying subjects such as librarianship, information science, museums studies, archival studies, publishing, cultural studies and media studies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Measuring impact for success and sustainability 3. Review of the state of the art of impact assessment 4. A balanced approach: the four perspectives 5. Benefiting stakeholders 6. Modes of cultural value 7. The Balanced Impact Value Model 8. BIVM Stage 1: Context 9. BIVM Stage 2: Design and planning 10. BIVM Stage 3: Implementation 11. BIVM Stage 4: Outcomes and results evaluated through the four perspectives 12. BIVM Stage 1: Review and respond 13. Case studies 14. Using impact assessment for sustainability 15. Conclusions.
Több