• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Deaf and Hearing Impaired Pupils in Mainstream Schools

    Deaf and Hearing Impaired Pupils in Mainstream Schools by Watson, Linda; Powers, Stephen; Gregory, Susan;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 130.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 107 Ft (59 150 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 421 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)

    62 107 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó David Fulton Publishers
    • Megjelenés dátuma 2016. december 14.

    • ISBN 9781138155152
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem68 oldal
    • Méret 246x189 mm
    • Súly 290 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    First Published in 1999. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

    Több

    Hosszú leírás:

    First Published in 1999. The majority of pupils who are deaf or hearing impaired are educated in mainstream classes. This means that mainstream teachers will not only come into contact with these pupils, but will have the responsibility for teaching them. There is a wide range of pupils covered by the title of the book: some deaf pupils will wear hearing aids, some will have a fluctuating hearing loss, and others will prefer to communicate using sign language. If this book succeeds in giving mainstream teachers, learning support assistants and others who may meet deaf and hearing impaired pupils in school a greater understanding not only of the difficulties which these pupils may face but also of the contribution which they can make to the school then it will have fulfilled its aim.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Introduction: the range of deaf and hearing impaired pupils, Linda Watson; Chapter 2 Pupils with conductive hearing loss, Linda Watson; Chapter 3 Deaf and hearing impaired pupils learning mainly via aided hearing, Stephen Powers; Chapter 4 Deaf children who sign, Susan Gregory; Chapter 5 Children with cochlear implants, Susan Gregory;

    Több