• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Data?Driven Customer Experience Transformation ? Optimize Your Omnichannel Approach: Optimize Your Omnichannel Approach

    Data?Driven Customer Experience Transformation ? Optimize Your Omnichannel Approach by Zaki, Mohamed;

    Optimize Your Omnichannel Approach

    Sorozatcím: Kogan Page Complete; 1;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 97.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 091 Ft (46 754 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 909 Ft off)
      • Discounted price 44 183 Ft (42 079 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma és címe 1
    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. május 2.

    • ISBN 9781398617421
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem336 oldal
    • Méret 234x156x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Understand how to leverage data and the latest technology including AI to deliver excellent customer experiences across digital, social and physical channels.

    Több

    Hosszú leírás:

    We are living in an experience-driven economy, where the customer's experience is paramount and even beloved brands risk losing market share due to a single negative customer experience.

    In our technology-led, omnichannel environment, one of the biggest risks for brands is a lack of consistency in their customer experience across digital, physical and social channels. Data-driven Customer Experience Transformation provides insights and frameworks for creating delightful customer experiences across all three channels, by leveraging data and the latest technologies. Using cutting-edge research from the Cambridge Service Alliance, at the University of Cambridge, this book explores the importance of omnichannel customer-centricity across all sectors and takes you on a journey from setting your strategy, through designing and managing your customer experiences in real-time. It explores how AI can be used to identify opportunities and predict engagement, as well as how to use data to understand customer loyalty, forge stronger customer relationships and drive growth.

    By combining academic rigour with real-world examples from leading companies such as Microsoft, KFC and Emirates Airline, this book is the ultimate guide to designing and implementing an exceptional data-driven customer experience across all channels, whether you work in B2B, B2C or public services.

    Több