• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    Customer-Dominant Logic by Bruhn, Manfred; Saleschus, Maxim; Hadwich, Karsten;

    Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2024. november 27.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658453510
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem425 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVIII, 425 p. 93 illus., 92 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 616

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant Logic is an innovative marketing logic that consistently places the customer at the center of all business activities. This requires a fundamental shift in perspective, where the integration of the provider with the customer takes precedence over the integration of the customer with the provider.

    Based on the principles of Customer-Dominant Logic, the authors present their own and new systematic management approach. They introduce ""Customer-Dominant Management,"" detailing all necessary phases of a management process. Customer-Dominant Management aims to realize both customer and company goals through the establishment of a partnership with value-creating offerings in the customer ecosystem.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Subject and Characteristics of Customer-Dominant Logic.- From Customer-Dominant Logic to Customer-Dominant Management - Theoretical Foundation of Customer-Dominant Logic.- Core Elements of Customer-Dominant Logic. - Customer-Dominant Logic as a Management Approach.- Market Research in Customer-Dominant Logic.- Market Segmentation in Customer-Dominant Logic.- Marketing Strategies in Customer-Dominant Logic.- Marketing Tools in Customer-Dominant Logic.- Marketing Controlling in Customer-Dominant Logic.- Development Trends of Customer-Dominant Logic.- Literature Service: Scientific Contributions to Corporate Management from the Customer Perspective.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    The Economic Geography of Cross-Border Migration

    Kourtit, Karima; Newbold, Bruce; Nijkamp, Peter; Partridge, Mark

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    Star Wars Adventures: Ghosts of Vader's Castle

    Scott, Cavan; Scott, Cavan; Scott, Cavan;

    7 161 Ft

    6 230 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    Miscommunicating the COVID-19 Pandemic: An Asian Perspective

    Wei, Ran; Lo, Ven-Hwei; Huang, Yi-Hui;

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    My Madagascar

    Brierley, J.;Brierley, Jayne

    5 962 Ft

    5 485 Ft

    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    Interpretive Sociology and the Semiotic Imagination

    Cossu, Andrea; Fontdevila, Jorge;

    12 894 Ft

    11 605 Ft

    Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

    The Democratic Experiment: New Directions in American Political History

    Jacobs, Meg; Novak, William J.; Zelizer, Julian E.; (ed.)

    20 065 Ft

    18 059 Ft

    next