Customer-Dominant Logic
Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2024. november 27.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658453510
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem425 oldal
- Méret 240x168 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 425 p. 93 illus., 92 illus. in color. Illustrations, black & white 616
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant Logic is an innovative marketing logic that consistently places the customer at the center of all business activities. This requires a fundamental shift in perspective, where the integration of the provider with the customer takes precedence over the integration of the customer with the provider.
Based on the principles of Customer-Dominant Logic, the authors present their own and new systematic management approach. They introduce ""Customer-Dominant Management,"" detailing all necessary phases of a management process. Customer-Dominant Management aims to realize both customer and company goals through the establishment of a partnership with value-creating offerings in the customer ecosystem.
" TöbbTartalomjegyzék:
Subject and Characteristics of Customer-Dominant Logic.- From Customer-Dominant Logic to Customer-Dominant Management - Theoretical Foundation of Customer-Dominant Logic.- Core Elements of Customer-Dominant Logic. - Customer-Dominant Logic as a Management Approach.- Market Research in Customer-Dominant Logic.- Market Segmentation in Customer-Dominant Logic.- Marketing Strategies in Customer-Dominant Logic.- Marketing Tools in Customer-Dominant Logic.- Marketing Controlling in Customer-Dominant Logic.- Development Trends of Customer-Dominant Logic.- Literature Service: Scientific Contributions to Corporate Management from the Customer Perspective.
Több
My Madagascar
5 962 Ft
5 485 Ft