• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

    Customer-Dominant Logic by Bruhn, Manfred; Saleschus, Maxim; Hadwich, Karsten;

    Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 69.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        29 028 Ft (27 646 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 806 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 223 Ft (22 117 Ft + 5% áfa)

    29 028 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2024. március 15.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658433253
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem468 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XVIII, 468 S. 95 Abb., 92 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white
    • 545

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Dieses Buches liefert einen strukturierten Überblick über die Customer-Dominant Logic und formuliert fundamentale Prinzipien, die die Basis für eine Neuausrichtung der kundenorientierten Unternehmensführung bilden. Die Customer-Dominant Logic ist eine innovative Marketinglogik, die den Kunden konsequent in das Zentrum jeglicher Unternehmensaktivitäten rückt. Dies erfordert einen grundlegenden Perspektivenwechsel, bei dem nicht die Integration des Kunden beim Anbieter, sondern die Integration des Anbieters beim Kunden im Vordergrund steht.
    Basierend auf den Prinzipien der Customer-Dominant Logic liefern die Autoren einen eigenen und neuen systematischen Managementansatz. Sie stellen ein „Kundendominantes Management“ mit allen notwendigen Phasen eines Managementprozesses ausführlich vor. Das Kundendominante Management dient dazu, durch den Aufbau einer Partnerschaft mit wertstiftenden Angeboten im Kunden-Ecosystem Ziele des Kunden und des Unternehmens zu realisieren.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Gegenstand und Besonderheiten der Customer-Dominant Logic.- Von der Customer-Dominant Logic zum Kundendominanten Management.- Theoretische Fundierung der Customer-Dominant Logic.- Kernelemente der Customer-Dominant Logic.- Customer-Dominant Logic als Managementansatz.- Marktforschung in der Customer-Dominant Logic.- Marktsegmentierung in der Customer-Dominant Logic.- Marketingstrategien in der Customer-Dominant Logic.- Marketinginstrumente in der Customer-Dominant Logic.- Marketingcontrolling in der Customer-Dominant Logic.- Entwicklungstendenzen der Customer-Dominant Logic.- Literaturservice: Wissenschaftliche Beiträge zur Unternehmensführung aus der Kundenperspektive.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

    Connective Creativity: What Art Can Teach Us about Collaboration

    Choi-Fitzpatrick, Austin; Hoople, Gordon;

    26 276 Ft

    21 021 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

    Collected Papers Of Stephen Smale, The - Volume 2

    Wong, Roderick S C; Cucker, Felipe; (ed.)

    61 629 Ft

    49 304 Ft

    Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

    Extra Cheesy Zits: A Zits Treasury Volume 33

    Scott, Jerry

    6 679 Ft

    6 145 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management als neue Zielgröße im Relationship Marketing

    The Disability Studies Reader

    Davis, Lennard J.; (ed.)

    36 781 Ft

    29 425 Ft

    next