Customer Centricity
Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.99
-
22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 807 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2024. február 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658421724
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem275 oldal
- Méret 240x168 mm
- Súly 498 g
- Nyelv német
- Illusztrációk XV, 275 S. 27 Abb., 14 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white 533
Kategóriák
Hosszú leírás:
Dieses Buch schlägt eine Brücke zwischen wissenschaftlicher Forschung zu Customer Centricity und ihrer praxisorientierten Anwendung. Das Interesse und die Begeisterung für Customer Centricity sind seit einigen Jahren ungebrochen, doch trotz reger Forschungstätigkeit und großem Interesse aus der Praxis scheitern viele Unternehmen nach wie vor an der Umsetzung.
- Prof. Dr. Laura-Maria Altendorfer
- Elaine Becraft
- Prof. Dr. Thomas Bolz
- Prof. Dr. Benny Briesemeister
- Christian Feddersen
- Charlotte Fietz
- Livia Freudl
- Tim Gnannt
- Prof. Dr. Stefan Godehardt-Bestmann
- Dr. Gregor Elbel
- Prof. Dr. Katja Grupp
- Matthias Hackenbracht
- Prof. Dr. Cansu Hattula
- Prof. Dr. Clare Hindley
- Prof. Dr. Nicole Klein
- Prof. Dr. Alexandra Kühte
- Philip Maloney
- Prof. Dr. Rico Manß
- Prof. Dr. Astrid Mühlböck
- Prof. Dr. Bettina-Maria Müller
- Prof. Dr. Miriam O’Shea
- Prof. Dr. Katharina Rehfeld
- Prof. Dr. Christian Schachtner
- Prof. Dr. Katrin E. Schein
- Prof. Dr. Uta Scheunert
- Prof. Dr. Inga F. Schlömer
- Prof. Dr. Benjamin Schulte
- Stephan Schusser
- Melanie Stehr
- Dr. Sascha Tamm
- Timo Thuencher
- Neal Wessling
- Prof. Dr. Annegret Wittmann-Wurzer
- Prof. Dr. Nicola Zech
- Prof. Dr. Matthias Zeisberg
- Dr. Li Zeng
Tartalomjegyzék:
Neue Medien/Environments.- Consumer Experience in sozialen Medien.- Digital first.- Metaverse (AR/VR).- CX Plattformen.- Gaming.- Neue Forschungsfelder und -ansätze.- Sustainability.- Shared consumption.- Low-income consumers.- Neuromarketing.- Qualitative Ansätze.- Big Data, Emoji Analytics, NLP.- Impulse für Unternehmen.- Customer Journey.- Customer Centric Transformation.- Design Thinking.
Több
Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse