• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Customer Centricity by O'Gorman, Susanne; Schuster, Gabriele;

    Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)

    22 807 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2024. február 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658421724
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem275 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Súly 498 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XV, 275 S. 27 Abb., 14 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white
    • 533

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Dieses Buch schlägt eine Brücke zwischen wissenschaftlicher Forschung zu Customer Centricity und ihrer praxisorientierten Anwendung. Das Interesse und die Begeisterung für Customer Centricity sind seit einigen Jahren ungebrochen, doch trotz reger Forschungstätigkeit und großem Interesse aus der Praxis scheitern viele Unternehmen nach wie vor an der Umsetzung.

    Zahlreiche Beitragsautor:innen betrachten in diesem Buch sowohl die Perspektive der Konsument:innen als auch der Unternehmen und integrieren zukunftsorientierte Ansätze wie Design Thinking, Augmented/Virtual Reality und CX-Plattformen.
    Die Leser:innen erhalten wissenschaftlich fundierte Handlungsempfehlungen für ein kundenzentriertes Unternehmen von praxiserfahrenen Expert:innen.

    Mit Beiträgen von:

    • Prof. Dr. Laura-Maria Altendorfer
    • Elaine Becraft
    • Prof. Dr. Thomas Bolz
    • Prof. Dr. Benny Briesemeister
    • Christian Feddersen
    • Charlotte Fietz
    • Livia Freudl
    • Tim Gnannt
    • Prof. Dr. Stefan Godehardt-Bestmann
    • Dr. Gregor Elbel
    • Prof. Dr. Katja Grupp
    • Matthias Hackenbracht
    • Prof. Dr. Cansu Hattula
    • Prof. Dr. Clare Hindley
    • Prof. Dr. Nicole Klein
    • Prof. Dr. Alexandra Kühte
    • Philip Maloney
    • Prof. Dr. Rico Manß
    • Prof. Dr. Astrid Mühlböck
    • Prof. Dr. Bettina-Maria Müller
    • Prof. Dr. Miriam O’Shea
    • Prof. Dr. Katharina Rehfeld
    • Prof. Dr. Christian Schachtner
    • Prof. Dr. Katrin E. Schein
    • Prof. Dr. Uta Scheunert
    • Prof. Dr. Inga F. Schlömer
    • Prof. Dr. Benjamin Schulte
    • Stephan Schusser
    • Melanie Stehr
    • Dr. Sascha Tamm
    • Timo Thuencher
    • Neal Wessling
    • Prof. Dr. Annegret Wittmann-Wurzer
    • Prof. Dr. Nicola Zech
    • Prof. Dr. Matthias Zeisberg
    • Dr. Li Zeng

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Neue Medien/Environments.- Consumer Experience in sozialen Medien.- Digital first.- Metaverse (AR/VR).- CX Plattformen.- Gaming.- Neue Forschungsfelder und -ansätze.- Sustainability.- Shared consumption.- Low-income consumers.- Neuromarketing.- Qualitative Ansätze.- Big Data, Emoji Analytics, NLP.- Impulse für Unternehmen.- Customer Journey.- Customer Centric Transformation.- Design Thinking.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Documents on Israeli-Soviet Relations, 1954–1967: Part 4: 1965–1967

    Ro'i, Yaacov; Freundlich, Yehoshua; Morozov, Boris; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    LONELY PLANET Reiseführer Kreta: Eigene Wege gehen und Einzigartiges erleben.

    Ver Berkmoes, Ryan; Schulte-Peevers, Andrea;

    8 274 Ft

    7 860 Ft

    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Poulenc – A Biography

    Nichols, Roger;

    11 943 Ft

    10 391 Ft

    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Stitches

    Kihara, Hirokatsu;

    7 166 Ft

    6 091 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Foundations German 1: With interactive e-book

    Carty, Tom; Wührer, Ilse

    16 716 Ft

    13 373 Ft

    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Chainsaw Man, Vol. 4

    Fujimoto, Tatsuki;

    4 294 Ft

    3 650 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Environmental Crime in Europe

    Farmer, Andrew; Faure, Michael; Vagliasindi, Grazia Maria; (ed.)

    19 105 Ft

    15 284 Ft

    next