• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Curriculum, Instruction, and Assessment ofDispositions for Teachers: Teaching from Within

    Curriculum, Instruction, and Assessment ofDispositions for Teachers by Baldwin, Andrea;

    Teaching from Within

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)

    32 765 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2008. január 1.

    • ISBN 9783836485708
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem228 oldal
    • Méret 14x150x220 mm
    • Súly 356 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The topic of professional dispositions in teacher education has become of increasing study and research since the National Council for the Accreditation of Teacher Education (2000) mandated dispositions as an area to be included in the conceptual framework of teacher education programs across the United States of America. Dispositions as an expansion of the affective domain of learning seeks to encourage teachers to incorporate high moral and ethical values, attitudes and attention to social justice within the context of a multicultural educational system. This work studied the concept of dispositions from the perspectives of teacher candidates, education faculty program administrators, psychologists and interested organizations. My findings revealed that program administrators and faculty across the U.S.A. are working to adopt professional dispositions for teachers into their curriculum, their instruction and assessment approaches. This work will be valuable for teacher candidates, doctoral candidates, education policy makers, program directors, education faculty and others interested in making teaching a profession of high value and class.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Curriculum, Instruction, and Assessment ofDispositions for Teachers: Teaching from Within

    Excavating Memory: Sites of Remembering and Forgetting

    Starzmann, Maria Theresia; Roby, John R.

    39 653 Ft

    35 688 Ft

    next