Ctrl-Alt-Play
Essays on Control in Video Gaming
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 33.00
-
13 686 Ft (13 035 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 095 Ft off)
- Kedvezményes ár 12 592 Ft (11 992 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 686 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó McFarland
- Megjelenés dátuma 2013. február 28.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780786470136
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem228 oldal
- Méret 228x152x19 mm
- Súly 320 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The sixteen essays in this collection offer critical examinations of the issue of control in video games, including different ways to theorise and define control within video gaming and how control impacts game design and game play. As video games increasingly become a major force in the media landscape, this provides a valuable framework for understanding games and their growing impact on society.
TöbbHosszú leírás:
[The word ""control"" has many implications for video games. On a basic level, without player control, there is no experience. Much of the video game industry focuses on questions of control and ways to improve play to make the gamer feel more connected to his virtual world. The sixteen essays in this collection offer critical examinations of the issue of control in video games, including different ways to theorize and define control within video gaming and how control impacts game design and game play. Close readings of specific games--including Grand Theft Auto: IV, Call of Duty: Black Ops, and Dragon Age: Origins--consider how each locates elements of control in their structures. As video games increasingly become a major force in the media landscape, this important contribution to the field of game studies provides a valuable framework for understanding games and their growing impact on society.]
Több
Ctrl-Alt-Play: Essays on Control in Video Gaming
13 686 Ft
12 592 Ft