• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Crossing the Iron Curtain: Western Students in Mao?s China (1949-1976)

    Crossing the Iron Curtain by Xing, Longfei;

    Western Students in Mao?s China (1949-1976)

    Sorozatcím: Rethinking the Cold War; 15;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 99.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        41 454 Ft (39 480 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 2 073 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 381 Ft (37 506 Ft + 5% áfa)

    41 454 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2025. december 14.

    • ISBN 9783119147446
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem280 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Tables, black & white; 38 Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    During the Cold War, an invisible "iron curtain" divided the Western world from Maoist China. What motives lay behind the façade of educational exchange? This book explores the experiences of Western students in China from 1949 to 1976, revealing how education became a strategic tool of people?s diplomacy.
    Through an analysis of the PRC?s educational policies, tailored curricula, and student memoirs, it reconstructs the landscape of studying in Maoist China. It reveals how China attempted to shape Western students' understanding of and attitudes toward China through an education that served proletarian politics, blended social practices with productive labor, and a management that differentiated between insiders and outsiders. It also investigates how these strategies shaped Western students' perceptions and influenced their reflections on their experiences.
    This study provides a fresh perspective on Sino-Western exchanges, showing how state-driven diplomacy intertwined with personal, unofficial interactions through education. These connections enriched the state-centric narrative of Cold War diplomacy, serving as reference for scholars of public diplomacy, international relations, and intercultural exchange.

    Több
    Mostanában megtekintett