CRM Approaches used by Multinational & Indian Pharmaceutical Companies
Comparative Perception of Stakeholders-Global Perspective & Indian Context. DE
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 91.90
-
38 115 Ft (36 300 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 906 Ft off)
- Kedvezményes ár 36 209 Ft (34 485 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
38 115 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786207809745
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 516
Kategóriák
Hosszú leírás:
CRM is a business strategy directed to understand, anticipate and respond to the needs of an enterprise's current and potential customers in order to grow the relationship value.' CRM, as defined above by authoritative sources and CRM that is witnessed in the Pharma industry today are strikingly different in their objectives, techniques, methodology and end-results. Customer centricity has long been a guiding principle for many businesses. However, it is usually limited to marketing existing products with as strong a customer focus as possible. Corporate strategy remains basically product- centered. Customers typically have a fractured view of an enterprise.Although customer centricity has been propagated for years as a guiding principle for pharma companies, product centricity still dominates their marketing, sales and service activities. Customer orientation is mostly limited to support for customers' needs during sales and after sales through customer-facing channels such as marketing, sales and service departments which are fast and accommodating but nevertheless isolated. Today's customers usually have more far-reaching requirements.
Több
Unsicherheit in der Medizin. Zum Umgang mit Ungewissheit im Gesundheitswesen
19 908 Ft
18 913 Ft
African American English in the Diaspora
26 276 Ft
23 649 Ft