• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Critical Foreign Language Teaching: Centring Student Agency in Foreign Language Pedagogy

    Critical Foreign Language Teaching by Mugford, Gerrard;

    Centring Student Agency in Foreign Language Pedagogy

    Sorozatcím: Routledge Research in Language Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book develops the theory and practice of critical foreign language pedagogy. Written by a distinguished scholar of pragmatics and sociolinguistics, it encourages educators to think beyond traditional methods of language teaching to consider the reality of being a foreign language user and the goals and experiences of each learner. 

    Több

    Hosszú leírás:

    This book develops the theory and practice of critical foreign language pedagogy. Written by a distinguished scholar of pragmatics and sociolinguistics, it encourages educators to think beyond traditional methods of language teaching to consider both the social reality of being a foreign language user and the personal goals and experiences of each learner. It emphasises the need to teach students how to navigate the types of interactional difficulties, power imbalances, and hostility they may experience outside of the classroom as well as how to recognise and analyse ?native? speaker norms and practices. It further stresses the importance of first-language knowledge in developing foreign language expertise, encouraging educators to build on the skills learners already have to empower them to express their personality and individuality in their target language.


    A significant contribution to foreign language pedagogy, this book offers language teachers, bilingual speakers, and researchers practicable insights into how to support learners to attain and realise their own goals and aspirations in their target language.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction  2. Threads: Illustration and attentiveness  3. Awareness: Interaction and stance 4. Engagement: Positioning and induction  5. Critical relational assets  6. Interaction-driven critical pedagogy

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Critical Foreign Language Teaching: Centring Student Agency in Foreign Language Pedagogy

    Critical Foreign Language Teaching: Centring Student Agency in Foreign Language Pedagogy

    Mugford, Gerrard;

    73 384 Ft

    next