• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing: Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis

    Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing by Kavoura, Androniki;

    Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis

    Sorozatcím: Business Economics in a Rapidly Changing World;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 69.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        33 437 Ft (31 845 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 344 Ft off)
      • Kedvezményes ár 30 094 Ft (28 661 Ft + 5% áfa)

    33 437 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Nova Science Publishers, Inc (US)
    • Megjelenés dátuma 2014. január 24.

    • ISBN 9781629482026
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem74 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 170 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The contemporary economic crisis is one of the biggest in the global economy and has been forcefully applied to the real economy, revolting in a deep recession. Globalisation has in turn contributed to the faster transmission of the problem from country to country. This crisis disproportionally affects countries with small and medium development but also the medium and low social layers and small and medium entrepreneurship within countries. The stability of employment has fallen apart. The consequences of the economic crisis has brought out systemic problems and distortions in different sectors of productive activity; local communities and prefectures are examples of places in which, experience these consequences. The power of brands of significant value, and businesses at the global level, have also collapsed. The economic crisis also creates huge problems for the tourism sector which mainly consists of small and medium enterprises in southern European countries. This resulted in the tourist agents becoming unable to accommodate their customers' needs. This monograph consists of a useful tool for other and future researchers but also for the local communities of various regions in order to be able to design a real exit from the crisis.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface; Places & Regions in the Horizon of Globalization & Economic Crisis; Marketing & Place Marketing at the Forefront of New Conditions of Economic Recession & Crisis in Search for a New Role; Methodological Approaches; Place Identity/National Identity: The Image of the Place & Place Brand; External Public/Tourism & Tourism Behavior: Defining Experience; The Role of the Imagined Community in Place Marketing; The Role of Synergies & Local Networks for Place Branding & Place Marketing; The Use of New Technologies for the Creation of an E- Place Brand & E-Place Marketing; The New Role of the Public Sector: Negotiating the Concept of the Public Interest to the New Conditions as a Basic Pole of a Strategic Plan for Place Branding-Place Marketing; Proposition for the Future: A Model of Systemic Approach of the Strategic Design of Place Marketing & Place Branding; References; Index.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing: Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis

    Peppa Pig - So tun als ob - Soundbuch - Pappbilderbuch mit 7 Geräuschen - Peppa Wutz

    Phoenix International Publications Germany GmbH; (ed.)

    4 143 Ft

    3 936 Ft

    20% %kedvezmény
    Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing: Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis

    Children and Art Teaching

    Gentle, Keith;

    42 997 Ft

    34 398 Ft

    20% %kedvezmény
    Contemporary Approaches of the Scientific Theory of Place Marketing: Place Branding in Globalized Conditions & Economic Crisis

    §§ 130-141 VVG: DTV-Güter; DTV-VHV; DTV-ADS; AVB Flusskasko; AVB Wassersportfahrzeuge

    Beckmann, Roland Michael; Koch, Robert; Schwampe, Dieter;(ed.)

    115 715 Ft

    92 572 Ft

    next