• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Lessons from a Pandemic
      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 550 Ft (9 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 955 Ft off)
      • Kedvezményes ár 8 595 Ft (8 186 Ft + 5% áfa)

    9 550 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Purdue University Press
    • Megjelenés dátuma 2025. december 15.

    • ISBN 9781626712751
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem80 oldal
    • Méret 216x140 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 5 illustrations
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    What did we learn about consumer behavior when the world was turned upside down due to COVID-19? Consumer Lessons From a Pandemic examines how a global crisis exposed and reshaped the values, priorities, and decision-making patterns of everyday people. From disrupted routines to supply-chain shocks, this volume explores the consumer behaviors that emerged in response to extreme uncertainty and how those behaviors continue to evolve. Topics include pandemic-induced grocery spending shifts, the importance of consumer trust, lessons from the infant-formula shortage, and the rise of remote work both as a preference and a negotiation point.

    By pairing real-world behavior with research and reflection, this book highlights how crisis decision-making reveals deeper truths about consumer needs—and the fragility and resilience of the systems built to meet them. For those working in agriculture, food, retail, and policy, Consumer Lessons From a Pandemic is both a postcrisis case study and a lasting reminder that understanding the consumer means meeting them where they are, even in the most uncertain times.

    Több