• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. Global Edition

    Consumer Behavior by Solomon, Michael R.;

    Buying, Having, and Being. Global Edition

      • Kiadói listaár EUR 85.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        35 498 Ft (33 808 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 13th ed.
    • Kiadó Pearson ELT
    • Megjelenés dátuma 2019. november 19.

    • ISBN 9781292318103
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem640 oldal
    • Méret 274x218x25 mm
    • Súly 1245 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.

    For consumer behavior courses.

    Beyond consumer behavior: How buying habits shape identity

    A

    Több
    0