• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Complex Management Systems and the Shingo Model: Foundations of Operational Excellence and Supporting Tools

    Complex Management Systems and the Shingo Model by Edgeman, Rick;

    Foundations of Operational Excellence and Supporting Tools

    Sorozatcím: The Shingo Model Series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 43.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 016 Ft (20 015 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 203 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 813 Ft (16 012 Ft + 5% áfa)

    21 016 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:


    The Shingo Enterprise Excellence Prize Model (SEEM) has exerted global influence over the ways that exceptional organizations formulate/deploy strategy with its focus on processes, Lean thinking, continuous improvement, innovation, workforce development, and supplier strategies.

    Több

    Hosszú leírás:


    The Shingo Enterprise Excellence Prize Model (SEEM) has exerted global influence over the ways that exceptional organizations formulate/deploy strategy with its focus on processes, Lean thinking, continuous improvement, innovation, workforce development, and supplier strategies. This book details the SEEM, which lies at the heart of the Shingo Prize. It will link the theoretical underpinnings of the SEEM and their implications for practice. Case studies illustrate important points. Selected tools that support practical implementation of the model are discussed and their use illustrated. This book will deepen understanding of why the model works and how implementation can be accomplished.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Toward a Model -- The Enterprise as a Complex System.


    Chapter 2: BEST Environmental Domains.


    Chapter 3: Stakeholder Perspectives.


    Chapter 4: Mediating Factors.


    Chapter 5: Enterprise Alignment.


    Chapter 6: Enterprise Processes.


    Chapter 7: Modes of Enterprise Development.


    Chapter 8: What We’ve Learned So Far -- A Complex Systems Management Model.


    Chapter 9: Enterprise Excellence Models.


    Chapter 10: Conversations -- Connecting Stakeholder and Process Voices.


    Chapter 11: Underlying Principles and Insights of the Shingo Model.


    Chapter 12: The Shingo Model -- A Complex Systems Enterprise Excellence Model.


    Chapter 13: The Shingo Prize -- Winners and Characteristics of Excellent Enterprises.


    Chapter 14: Enterprise Assessment Using the Shingo Enterprise Excellence Model.


    Chapter 15: Presentation of Assessment Results.


    Chapter 16: One Possible Future for the Shingo Enterprise Excellence Model.


    Chapter 17: Summary and Conclusions.


    References.


    Appendix A: Selected Voice of the Customer Approaches.


    Appendix B: Selected Kaizen (Continuous Improvement) Tools.


    Appendix C: Selected Management and Planning Tools.


    Appendix D: An Overview of Selected Lean and Advanced Tools.


    Appendix E: Enterprise Assessment Aids.

    Több