• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • College Teaching and the Development of Reasoning

    College Teaching and the Development of Reasoning by Fuller, Robert G.; Campbell, Thomas C.; Dykstra, Dewey I.;

    Sorozatcím: Science & Engineering Education Sources;

      • Kiadói listaár GBP 80.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        38 220 Ft (36 400 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Information Age Publishing
    • Megjelenés dátuma 2009. szeptember 24.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781607522379
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem344 oldal
    • Méret 234x156x20 mm
    • Súly 659 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book provides college faculty with insights from the reasoning movement of the late 1970s, initially focused on physics & later exp&ing to other sciences, humanities & social sciences. It covers Vygotsky vs. Piaget, progress in science education research, constructivist learning theory & applications across various disciplines.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book is intended to offer college faculty members the insights of the development of reasoning movement that enlighten physics educators in the late 1970s and led to a variety of college programs directed at improving the reasoning patterns used by college students. While the original materials were directed at physics concepts, they quickly expanded to include other sciences and the humanities and social sciences. On-going developments in the field will be included.

    The editors have introduced new topics, including discussions of Vygotsky's ideas in relation to those of Piaget, of science education research progress since 1978, of constructivist learning theory applied to educational computer games and of applications from anthropology to zoology. These materials are especially relevant for consideration by current university faculty in all subjects.

    Több