Children’s Lifeworlds in a Global City: Melbourne
Sorozatcím: Global Childhoods in the Asia-Pacific; 3;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2024. május 24.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819905751
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9789819905720
- Terjedelem213 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 213 p. 50 illus., 24 illus. in color. Illustrations, black & white 564
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines the connections between policy, school experiences, and everyday activities of children growing up in the global city of Melbourne, Australia. It provides an in-depth consideration of Melbourne primary school children’s lifeworlds, exploring everyday stories and practices inside and outside of school. This includes consideration of the diverse ways that educational “success” may be understood in the context of Melbourne, productively moving beyond a narrow focus only on academic achievement. Situated alongside policy and curriculum analysis, the book draws on research in Melbourne Year 4 primary school classrooms in the form of student-completed surveys, classroom ethnographies, and student responses to a learning dialogues activity, as well as video re-enactments of out-of-school life. Through this it explores key aspects of children’s lifeworlds with a focus on school timetabling and pedagogical encounters, school engagement and belonging, and activities and everyday routines outside of school. This book offers a comprehensive and holistic exploration of children’s lifeworlds in Melbourne, drawing connections between children’s lives inside and outside of school, and the broader policy contexts.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Introducing Children’s Lifeworlds in the Global City of Melbourne.- Chapter 2 The Context of Children’s Lifeworlds in Melbourne.- Chapter 3 The Structure of Schooling in Melbourne: Timetabling and Routines.- Chapter 4: Pedagogical Encounters: Teaching and Learning in Melbourne Classrooms.- Chapter 5 School Engagement and Orientations to Educational “Success” in Melbourne.- Chapter 6 School Belonging and Wellbeing: Everyday Stories and Practices in Melbourne.- Chapter 7 Screens, Play, Sport, and Homework: Children’s Out-of-School Activities in Melbourne.
Ad hoc Informationsbeschaffung unter Einsatz kontextbezogener Systeme in der variantenreichen Serienfertigung.: Dissertationsschrift. Dissertationsschrift
19 908 Ft
18 913 Ft