• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Bridging the Gap:: The Role of Bridging Social Capital in the Development of Civic Engagement among College Students

    Bridging the Gap: by Stephenson, Ethan;

    The Role of Bridging Social Capital in the Development of Civic Engagement among College Students

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 765 Ft (31 205 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 638 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 127 Ft (29 645 Ft + 5% áfa)

    32 765 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2010. január 1.
    • Kötetek száma .

    • ISBN 9783639312058
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 220x150x13 mm
    • Súly 352 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Ample evidence suggests that attending college is positively associated with an increased level of civic engagement. However, few studies systematically explore which elements of the collegiate experience affect the development of civic engagement. Therefore, this study focuses on the development and testing of a conceptual model that identified key collegiate experiences and conditions that may foster civic engagement in the first year of college. The 2,188 first-year college students investigated in this study comes from the Wabash National Study of Liberal Arts Education, a large national longitudinal research project. Using path analysis, this study focuses on five collegiate opportunities and experiences that research suggests have a positive impact on civic engagement. Additionally, this study investigates the promising but understudied role played by bridging social capital, defined as heterogeneous student peer social networks, in the development of civic engagement. This book will aid university faculty, administrators, and others interested in understanding how to further enhance the development of civically engaged undergraduates.

    Több