Big Idea Patterns of the Advertising Creative Process
A Brainstorming Toolkit for the Discovery and Launch of Sensible, Sensational Campaigns that Resonate
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.00
-
20 322 Ft (19 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 016 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 307 Ft (18 387 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 322 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma .
- ISBN 9783846506271
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem116 oldal
- Méret 220x150x6 mm
- Súly 171 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This brainstorming toolkit is a guide for ideation (idea formulation), enabling readers to generate valuable marketing campaigns that are on-target and original. With this book, self-sufficient marketers can support themselves in launching big ideas, instead of relying on ad agencies to do their thinking for them. Herein, marketers will find a collection of the world s most advanced techniques, resources, and activities that stimulate movement of the conscious and subconscious mind. For example, a formal, 7-step formal brainstorming technique invites confident movement through the fog of a campaign by improvising, collaborating, and refining ideas. Imagine a sun with the ability to concentrate its complete attention into one mighty ray of light, as opposed to diluting its energy by shining in all directions. Likewise, with this toolkit, marketers learn to focus their energy for increased potency, for improved focus, and for bright results.
Több
The Student's Guide to Social Neuroscience
25 315 Ft
22 784 Ft
Freedom from Life's Wounds and Oppression
8 776 Ft
8 074 Ft