Leading Organizations through Transition
Communication and Cultural Change
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 158.00
-
75 484 Ft (71 890 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 097 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 388 Ft (57 512 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 484 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 2000. január 28.
- ISBN 9780761920977
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 228x152 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book addresses the role of communication in cultural change efforts within organizations, especially during periods of transition, mergers, technological innovations and globalization.
TöbbHosszú leírás:
This volume addresses the role of communication in cultural change efforts within organizations, especially during periods of transition, mergers, technological innovations, and globalization. Included is a development of the nature and function of organizational cultures, discussion of the role of leadership in providing visions and framing organizational events, investigations of ethical issues, and careful examination of the importance of member involvement in change processes. Specific organizational cases are highlighted throughout. These materials were initially developed as the electronic text for an online course in organizational culture and cultural change as part of an executive masters program at Seton Hall University. The success with this course led to the development of a book to aid students and professionals work with organizational cultural change.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
Managing Hearts, Minds and Souls
Assessing and Changing Organizational Culture
Vision and Cultural Development
Guiding Interpretations and the Art of Framing
Employee Participation and Cultural Change
The Ethics of Cultural Control and Organizational Change
Culture and Technological Change
Managing Culture through Transition Periods
Managing Culture in Multinational Organizations
Putting a Change Process Together