• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Attitudes and Emotions Towards Mathematics: Perspectives from Developmental Psychology

    Attitudes and Emotions Towards Mathematics by Dowker, Ann;

    Perspectives from Developmental Psychology

    Sorozatcím: Essays in Developmental Psychology;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 100.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        47 775 Ft (45 500 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 778 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 998 Ft (40 950 Ft + 5% áfa)

    47 775 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2020. január 1.

    • ISBN 9781138844018
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Tartalomjegyzék:

    1. Attitudes, emotions and mathematics: an introduction  2. Hating mathematics  3. Liking mathematics  4. Thinking about mathematics, mathematical ability and mathematical learning  5. Age and attitudes to mathematics  6. Gender and attitudes to mathematics  7. Culture and attitudes to mathematics  8. The brain and attitudes to mathematics  9. What can we do about it? Implications for research and practice

    Több