Assessment, Equity, and Opportunity to Learn
Sorozatcím: Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 58.00
-
27 709 Ft (26 390 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 542 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 168 Ft (21 112 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
27 709 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Large Print
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2008. április 7.
- ISBN 9780521880459
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem384 oldal
- Méret 233x153x29 mm
- Súly 630 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 tables 0
Kategóriák
Rövid leírás:
An engaging introduction to fresh ideas for conceptualizing, enhancing, and assessing OTL.
TöbbHosszú leírás:
Providing all students with a fair opportunity to learn (OTL) is perhaps the most pressing issue facing U.S. education. Moving beyond conventional notions of OTL - as access to content, often content tested; access to resources; or access to instructional processes - the authors reconceptualize OTL in terms of interaction among learners and elements of their learning environments. Drawing on socio-cultural, sociological, psychometric, and legal perspectives, this book provides historical critique, theory and principles, and concrete examples of practice through which learning, teaching, and assessment can be re-envisioned to support fair OTL for all students. It offers educators, researchers, and policy analysts new to socio-cultural perspectives an engaging introduction to fresh ideas for conceptualizing, enhancing, and assessing OTL; encourages those who already draw on socio-cultural resources to focus attention on OTL and assessment; and nurtures collaboration among members of discourse communities who have rarely engaged one another's work.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction Edward Haertel, Pamel Moss, Diana Pullin and James Gee; 2. Assessment through the lens of 'opportunity to learn' Diana Pullin and Edward Haertel; 3. A sociological perspective on opportunity to learn and assessment Hugh (Bud) Mehan; 4. A sociocultural perspective on opportunity to learn James Paul Gee; 5. Individualizing assessment and opportunity to learn: lessons from the education of students with disabilities Diana Pullin; 6. Cultural modeling as opportunity to learn: making problem solving explicit in culturally robust classrooms and implications for assessment Carol D. Lee; 7. Opportunities to learn in practice and identity James G. Greeno and Melissa S. Gresalfi; 8. Game-like learning: an example of situation learning and implications for opportunity to learn James Paul Gee; 9. Sociocultural implications for assessment I: classroom assessment Pamela A. Moss; 10. Issues of structure and issues of scale in assessment from a situative/sociocultural perspective Robert J. Mislevy; 11. Sociocultural implications for assessment II: professional learning, evaluation, and accountability Pamela A. Moss, Brian J. Girard and James G. Greeno; 12. Assessment, equity, and opportunity to learn Diana Pullin.
Több
Systematic Theology, Volume 1: Biblical, Historical & Evangelical, 2nd Edition
17 671 Ft
15 904 Ft
The Shadow of the Avant-garde: Rousseau and the Forgotten Masters. Catalogue of the Exhibition: Museum Folkwang, Essen, 2015/2016
12 894 Ft
10 960 Ft