• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Assessment, Equity, and Opportunity to Learn
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 58.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 709 Ft (26 390 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 542 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 168 Ft (21 112 Ft + 5% áfa)

    27 709 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Large Print
    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2008. április 7.

    • ISBN 9780521880459
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem384 oldal
    • Méret 233x153x29 mm
    • Súly 630 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    An engaging introduction to fresh ideas for conceptualizing, enhancing, and assessing OTL.

    Több

    Hosszú leírás:

    Providing all students with a fair opportunity to learn (OTL) is perhaps the most pressing issue facing U.S. education. Moving beyond conventional notions of OTL - as access to content, often content tested; access to resources; or access to instructional processes - the authors reconceptualize OTL in terms of interaction among learners and elements of their learning environments. Drawing on socio-cultural, sociological, psychometric, and legal perspectives, this book provides historical critique, theory and principles, and concrete examples of practice through which learning, teaching, and assessment can be re-envisioned to support fair OTL for all students. It offers educators, researchers, and policy analysts new to socio-cultural perspectives an engaging introduction to fresh ideas for conceptualizing, enhancing, and assessing OTL; encourages those who already draw on socio-cultural resources to focus attention on OTL and assessment; and nurtures collaboration among members of discourse communities who have rarely engaged one another's work.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction Edward Haertel, Pamel Moss, Diana Pullin and James Gee; 2. Assessment through the lens of 'opportunity to learn' Diana Pullin and Edward Haertel; 3. A sociological perspective on opportunity to learn and assessment Hugh (Bud) Mehan; 4. A sociocultural perspective on opportunity to learn James Paul Gee; 5. Individualizing assessment and opportunity to learn: lessons from the education of students with disabilities Diana Pullin; 6. Cultural modeling as opportunity to learn: making problem solving explicit in culturally robust classrooms and implications for assessment Carol D. Lee; 7. Opportunities to learn in practice and identity James G. Greeno and Melissa S. Gresalfi; 8. Game-like learning: an example of situation learning and implications for opportunity to learn James Paul Gee; 9. Sociocultural implications for assessment I: classroom assessment Pamela A. Moss; 10. Issues of structure and issues of scale in assessment from a situative/sociocultural perspective Robert J. Mislevy; 11. Sociocultural implications for assessment II: professional learning, evaluation, and accountability Pamela A. Moss, Brian J. Girard and James G. Greeno; 12. Assessment, equity, and opportunity to learn Diana Pullin.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Moss, Pamela A.; Pullin, Diana C.; Gee, James Paul;(ed.)

    27 709 Ft

    22 168 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Pasteurella multocida: Molecular Biology, Toxins and Infection

    Aktories, Klaus; Orth, Joachim H.C.; Adler, Ben

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Multimedia Services in Intelligent Environments: Advances in Recommender Systems

    Tsihrintzis, George A.; Virvou, Maria; Jain, Lakhmi C.

    44 374 Ft

    35 499 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Applying Drones to Current Societal and Industrial Challenges

    Carou, Diego; Sartal, Antonio; Davim, J. Paulo

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    The Shadow of the Avant-garde: Rousseau and the Forgotten Masters. Catalogue of the Exhibition: Museum Folkwang, Essen, 2015/2016

    Wolf, Falk; Baumann, Daniel; Bezzola, Tobia;, König, Kasper; Wolf, Falk; (ed.)

    12 894 Ft

    10 960 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Mass Transfer Dynamics of Contaminants in Fractured Media

    Dou, Zhi; Zhou, Zhifang; Wang, Jinguo; Huang, Yong

    71 001 Ft

    56 801 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessment, Equity, and Opportunity to Learn

    Power, Construction and Meaning in Festivals

    Jepson, Allan; Clarke, Alan;

    71 662 Ft

    57 330 Ft

    next