• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Assessing Science Understanding: A Human Constructivist View

    Assessing Science Understanding by Mintzes, Joel J.; Wandersee, James H.; Novak, Joseph D.;

    A Human Constructivist View

    Sorozatcím: Educational Psychology;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 83.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        34 818 Ft (33 160 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 482 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 336 Ft (29 844 Ft + 5% áfa)

    34 818 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2000. január 7.

    • ISBN 9780124983656
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem386 oldal
    • Méret 228x152 mm
    • Súly 790 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Recent government publications such as Benchmarks for Scientific Literacy and Science for All Americans have given teachers a mandate for improving science education in America. What we know about how learners construct meaning--particularly in the natural sciences--has undergone a virtual revolution in the past 25 years. Teachers, as well as researchers, are now grappling with how to better teach science, as well as how to assess whether students are learning. Assessing Science Understanding is a companion volume to Teaching Science for Understanding and explores how to assess whether learning has taken place. The book discusses a range of promising new and practical tools for assessment, including concept maps, vee diagrams, clinical interviews, problem sets, performance-based assessments, computer-based methods, visual and observational testing, portfolios, explanatory models, and national examinations.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "J. Mintzes and J.H. Wandersee, Learning, Teaching, and Assessment: A Human Constructivist Perspective.
    K.M. Edmondson, Assessing Science Understanding Through Concept Maps.
    J.J. Mintzes and J.D. Novak, Assessing Science Understanding: The Epistemological V Diagram.
    S.A. Southerland, M.U. Smith, and C.L. Cummins, ""What Do You Mean by That?"": Using Structured Interviews to Assess Science Understanding.
    K. Hogan and J. Fisherkeller, Dialogue as Data: Assessing Students' Scientific Reasoning with Interactive Protocols.
    J.H. Wandersee, Designing an Image-Based Biology Test.
    E. Trowbridge and J.H. Wandersee, Observation Rubrics in Science Assessment.
    M.R. Vitale and N.R. Romance, Portfolios in Science Assessment: A Knowledge-Based Model for Classroom Practice.
    K.M. Fisher, SemNetR Software as an Assessment Tool.
    A.B. Champagne and V.L. Kouba, Writing to Inquire: Written Products as Performance Measures.
    P.M. Sadler, The Relevance of Multiple-Choice Testing in Assessing Science Understanding.
    P. Tamir, National and International Assessment.
    R.J. Shavelson and M.A. Ruiz-Primo, On the Psychometrics of Assessing Science Understanding.
    R.G. Good, Cautionary Notes on Assessment of Understanding Science Concepts and Nature of Science.
    J.J. Mintzes, J.H. Wandersee, and J.D. Novak, Epilogue: On Ways of Assessing Science Understanding.
    Subject Index."

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Assessing Science Understanding: A Human Constructivist View

    Assessing Science Understanding: A Human Constructivist View

    Mintzes, Joel J.; Wandersee, James H.; Novak, Joseph D.

    34 818 Ft

    31 336 Ft

    Assessing Science Understanding: A Human Constructivist View

    The Correspondence of Charles Darwin: Volume 15, 1867

    Darwin, Charles; , Burkhardt, Frederick; Secord, James; The Editors of the Darwin Correspondence Project; (ed.)

    53 508 Ft

    48 157 Ft

    20% %kedvezmény
    Assessing Science Understanding: A Human Constructivist View

    Cognitive-Behavioral Strategies in Crisis Intervention, Fourth Edition

    Dattilio, Frank M.; Shapiro, Daniel I; Greenaway, D. Scott; (ed.)

    25 793 Ft

    20 635 Ft

    next