• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction

    Applied Cognitive Linguistics and L2 Instruction by Llopis-García, Reyes;

    Sorozatcím: Elements in Cognitive Linguistics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 276 Ft (25 025 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 255 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 021 Ft (20 020 Ft + 5% áfa)

    26 276 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2024. február 29.

    • ISBN 9781009468282
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem112 oldal
    • Méret 235x159x11 mm
    • Súly 310 g
    • Nyelv angol
    • 533

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element discusses Cognitive Linguistics and L2 instruction, with best practices for material creation and empirical research design.

    Több

    Hosszú leírás:

    Both applied cognitive linguistics (ACL) researchers and linguists, and language instructors and professionals looking for a comprehensive and innovative access to ACL from the direct point of view of applied L2 Pedagogy, will find this Element to be of interest. There is great demand for quality teaching materials, a need for guidance on how to design them and which technology tools are of value. This Element takes a theoretical approach to that design while offering direct examples and tips for practitioners and researchers. Questions about empirical studies are explored, probing prominent empirical research, and the author provides promising evidence to support their recommendations on assetment-task design for future research. Linguists, researchers, linguistics students, graduate academic programs, and teachers of L2 languages alike will find value in this Element.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction; 1. L2 language teaching vs. the linguistics of L2; 2. The realized potential of applied cognitive linguistics and L2 instruction; 3. Methodological aspects and resources; 4. Cognitive pedagogical design; 5. Cognitive empirical design; 6. Conclusions; References.

    Több
    Mostanában megtekintett