
Tabletop Game Accessibility
Meeple Centred Design
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 47.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 429 Ft off)
- Discounted price 21 859 Ft (20 818 Ft + 5% áfa)
24 287 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2024. április 12.
- ISBN 9781032541594
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 8 Illustrations, black & white; 128 Illustrations, color; 6 Halftones, black & white; 127 Halftones, color; 2 Line drawings, black & white; 1 Line drawings, color; 12 Tables, black & white 603
Kategóriák
Rövid leírás:
This foundational resource on tabletop game accessibility provides actionable guidelines on how to make games accessible for people with disabilities. The book contextualizes this practical guidance within a philosophical framework of how the relatively abled can ethically address accessibility issues within game design.
TöbbHosszú leírás:
This foundational resource on the topic of tabletop game accessibility provides actionable guidelines on how to make games accessible for people with disabilities. This book contextualises this practical guidance within a philosophical framework of how the relatively abled can ethically address accessibility issues within game design.
This book helps readers to build understanding and empathy across the various categories of accessibility. Chapters on each category introduce ?the science?, outline the game mechanics and games that show exemplar problems, relate these to the real-world situations that every player may encounter, and then discuss how to create maximally accessible games with reference to the accessibility guidelines and specific games that show ?best-in-class? examples of solutions.
This book will be of great interest to all professional tabletop and board game designers as well as digital game designers and designers of other physical products.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction
2. Colour Blindness
3. Visual Accessibility
4. Cognitive Accessibility
5. Physical Accessibility
6. Emotional Accessibility
7. Socioeconomic Accessibility
8. Communicative Accessibility
9. Applying the Tabletop Accessibility Guidelines
10. Conclusion
Több