Analyse, Ideate and Grow
The Role of Creativity and Entrepreneurship
Sorozatcím: Classroom Companion: Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 85.59
-
35 498 Ft (33 808 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 100 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 399 Ft (27 046 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
35 498 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2022. április 28.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811908897
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem116 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 389 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 116 p. Illustrations, black & white 249
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explores that in order to survive in the current dynamic and changing business environment, individuals need to analyse and ideate. This book provides analysis on this process involving investigating how and why changes take place and what they mean for society. This book takes into account altering environmental conditions that influence business strategy. Further, to do a proper analysis takes time and skill thus it is important to know what resources and expertise is required.
Tartalomjegyzék:
1. The role of entrepreneurship in society.- 2. Corporate entrepreneurship.- 3. Social forms of entrepreneurship.- 4. Stakeholders in entrepreneurial business ventures.- 5. Entrepreneurial marketing.- 6. Sustainability initiatives in entrepreneurship.- 7. Entrepreneurial leadership.- 8. Analysing innovation.- 9. Creativity and ideation.- 10. Entrepreneurial ecosystems.
Több
Evaluating and Treating Adolescent Suicide Attempters: From Research to Practice
26 938 Ft
24 244 Ft
Making Sense of New Testament Theology Modern Problems and Prospects
15 760 Ft
14 500 Ft
Marcel Reich-Ranicki: Die Biografie
5 806 Ft
5 516 Ft
Metatextile: Identity and History of a Contemporary Art Medium
17 569 Ft
16 164 Ft